INTERPROJEKT GORZÓW - doradztwo, projektowanie, nadzór
  • Budowa obwodnicy miasta Słubice w ciągu drogi krajowej nr 29

    Inwestor:

    Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze

    Stadium projektowe:

    Koncepcja programowa

    Okres realizacji:

    2004-2008

    Zakres inwestycji:

    • budowa drogi krajowej (obwodnicy) klasy GP o długości ok. 8 km (2 warianty),
    • przebudowa drogi wojewódzkiej nr 137 (klasa G),
    • przebudowa drogi powiatowej nr 1299F (klasa L),
    • przebudowa dróg gminnych: ul. Drzymały, ul. Rzepińskiej, drogi dojazdowej do K-S SSE (klasy Z i L),
    • budowa skrzyżowania skanalizowanego typu T,
    • budowa skrzyżowania typu rondo średnie,
    • budowa 2 węzłów typu WB (półkoniczyna w przesuniętych ćwiartkach),
    • budowa 2 mostów na Czerwonym Kanale (w wariancie I),
    • budowa wiaduktów drogowych: 5 szt. w wariancie I i 5 szt. w wariancie II,
    • budowa wiaduktu kolejowego (w wariancie I i II),
    • budowa przepustów na ciekach wodnych: 13 szt. w wariancie I i 11 szt. w wariancie II,
    • budowa przejść dla małych zwierząt: 11 szt. w wariancie I i 8 szt. w wariancie II,
    • budowa przejść dla małych i średnich zwierząt: po 2 szt. w obu wariantach.

    Zakres opracowania:

    • branża drogowa,
    • branża sanitarna (w tym kanalizacja sanitarna, wodociągi, gazociągi),
    • branża elektryczna,
    • branża telekomunikacyjna,
    • branża mostowa,
    • organizacja ruchu,
    • analiza efektywności ekonomicznej inwestycji,
    • raport o oddziaływaniu inwestycji na środowisko (z decyzją środowiskową),
    • kosztorys,
    • materiały promocyjne.
  • Budowa obwodnicy miasta Sława w ciągu dróg wojewódzkich nr 318 i 278

    Inwestor:

    Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze

    Stadium projektowe:

    Projekt budowlany i dokumentacja przetargowa

    Okres realizacji:

    2002-2003

    Zakres inwestycji:

    • budowa drogi obwodowej klasy G (docelowo GP) wraz z połączeniami z istniejącą siecią drogową (w tym 4 ronda),
    • budowa wiaduktu o długości ok. 53 m,
    • budowa kanalizacji deszczowej z urządzeniami ochrony środowiska,
    • budowa oświetlenia drogowego,
    • przebudowa urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z drogą (sieć teletechniczna, energetyczna ),
    • wycinka kolidujących drzew oraz założenie nowej zieleni drogowej.

    Zakres opracowania:

    • projekt budowlany,
    • projekt wykonawczy,
    • operat wodno-prawny,
    • raport o oddziaływaniu inwestycji na środowisko,
    • projekt organizacji ruchu,
    • szczegółowe specyfikacje techniczne,
    • kosztorys inwestorski,
    • przedmiar robót.
  • Rozbudowa odcinka linii kolejowej Berlin-Frankfurt/O- granica D/PL odcinek 3 projektu ABS Frankfurt/O.Pbf-Grenze D/Pl.

    Inwestor:

    DB Netz AG reprezentowana przez DB Projektbau GmbH Niederlassung Ost.

    Okres realizacji:

    2005-2008

    Zakres opracowania:

    Zamierzenie inwestycyjne obejmowało projekt przebudowy istniejącego mostu kolejowego na Odrze w ciągu linii kolejowej E-20 Berlin Warszawa.

    W ramach prowadzonych prac inwestor zdecydował o rozbiórce istniejącego mostu i budowie nowego obiektu mostowego w tej samej lokalizacji.

    Brak stosownych regulacji prawnych pomiędzy Polską a RFN wymusił konieczność zastosowania odrębnych procedur administracyjnych na część polską i niemiecką mostu.

    Czynności wykonywane przez GIFK InterPROJEKT w ramach tego projektu to:

    • współpraca z niemieckim biurem projektów opracowującym całość zlecenia,
    • określenie właściwego toku projektowego po stronie polskiej,
    • koordynacja prac projektowych po stronie polskiej,
    • opracowanie poszczególnych projektów branżowych,
    • uzyskanie wymaganych decyzji administracyjnych-( decyzja środowiskowa, zgłoszenie robót )
  • Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 132 na odcinku od km.38+058 do km.42+548 (ul. Kostrzyńskiej w Gorzowie Wlkp.)

    Inwestor:

    Miasto Gorzów Wielkopolski

    Stadium projektowe:

    Koncepcja programowa

    Okres realizacji:

    2009-2010

    Zakres inwestycji:

    • rozbudowa drogi wojewódzkiej klasy G na odc. od km.38+058 do km.42+548 obejmująca:
      • poszerzenie i wzmocnienie istn. jezdni ulicy na odcinku ok. 935 m (przekrój 1x2/1x3),
      • budowę nowego odcinka ulicy o przekroju dwujezdniowym (2x2) na odcinku ok. 950 m,
      • przebudowę istn. jezdni ulicy oraz budowę drugiej jezdni (przekrój 2x2) na odcinku ok. 1850 m,
      • przebudowę 7 skrzyżowań z drogami lokalnymi,
      • budowę dwóch rond średnich,
      • przebudowę wydzielonego torowiska tramwajowego o długości ok.1800 m wraz z pętlą tramwajową i autobusową (punkt przesiadkowy) oraz przystankami,
      • budowę chodników i ścieżek pieszo-rowerowych,
      • budowę zatok autobusowych,
      • budowę i przebudowę 5 przepustów,
      • budowę kanalizacji deszczowej o łącznej długości ok. 4500 m (Ø300-1200),
      • przebudowę oświetlenia drogowego,
      • budowę sygnalizacji świetlnej,
      • przebudowę istniejącej sieci elektroenergetycznej, teletechnicznej, gazowej, wodociągowej, sanitarnej (w tym 2 kolektorów tłocznych o średnicy Ø800),
    • przebudowa dróg lokalnych (ulice: Nad Wartą, Zwiadowców, Minerów) o łącznej długości ok.1030 m,
      • przebudowa wiaduktu drogowego nad linią kolejową Kostrzyn/O.-Tczew o parametrach:
      • nośność obiektu – klasa „B” wg PN-85/S-10030,
      • szerokość całkowita – 14,16 m,
      • szerokość użytkowa – 7,00 m (jezdnia) + 2 x 2,00 m (chodnik) = 11,00 m,
      • długość całkowita – 28,06 m,
      • konstrukcja nośna – monolityczna płyta żelbetowa.

    Zakres opracowania:

    • branża drogowa (w tym torowisko tramwajowe),
    • branża sanitarna,
    • branża elektryczna (w tym trakcja tramwajowa),
    • branża telekomunikacyjna,
    • branża mostowa,
    • raport o oddziaływaniu inwestycji na środowisko,
    • kosztorys,
    • materiały promocyjne.
  • Polsko-niemiecki obszar rozwoju Odra/Nysa (Deutsch- Polnischer Entwicklungsraum Oder/ Neiße - DPERON) – Badania z zakresu planowania przestrzennego i infrastruktury transportowej; możliwości realizacji transgranicznych inwestycji.

    DPERON jest opracowaniem z zakresu planowania przestrzennego i infrastruktury komunikacyjnej. Celem projektu była m.in. identyfikacja koniecznych przedsięwzięć infrastrukturalnych i działań organizacyjnych z zakresu komunikacji mających wpływ na rozwój obszarów po polskiej i niemieckiej stronie obszaru opracowania.

    Zakres opracowania obejmował obszar po stronie polskiej i niemieckiej.

    Zespół roboczy wykonujący opracowanie składał się polskich i niemieckich biur projektowych i doradczych.

    Strona internetowa projektu: www.dperon.rbgp.pl

    Okres realizacji:

    2007-2008

Masz pytania?

Jesteś zainteresowany naszymi usługami? Możemy Tobie jakoś pomóc?

ZADZWOŃ TERAZSKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI